۶۰۰ زائر اولی با همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بنا به رسالت خود در سومین سال پویش برکت الحسین (ع) را در دستور کار خود قرار داده است.

موسوی افزود: در این پویش با همکاری و تعامل گروه‌های مردمی و جهادی ۶۰۰ زائر اولی با ۳ میلیارد تومان اعتبار عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی می‌شوند. 

وی گفت: از این افراد ۱۰۰ نفر زائر اولی آقا واجد شرایط و کم برخوردار دهک یک تا شش هستند که از طریق محلات ۲۰۲۰ با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی می‌شوند. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی افزود:همچنین ۱۸۸ نفر زائر اولی کم برخوردار دهک خانوار یک تا پنج که توسط گروه‌های مردمی و جهادی همکار با ستاد شناسایی شده اند در مناطق محروم استان با کمک هزینه بلاعوض ۳.۵ میلیون تومانی عازم اربعین حسینی میشوند.

موسوی افزود: ۲۷۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی هم با بازپرداخت یک ساله به افراد واجد شرایط و زایر اولی شناسایی شده توسط گروه‌های همکار پرداخت می‌شود

وی گفت: سال گذشته هم ۶۰۰ زائر اولی از خراسان جنوبی در دو قالب پویش سفیر احسان و خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عتبات عالیات اعزام شدند.

برچسب ها: اربعین ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار