امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیروی از ولایت فقیه زمینه رستگاری جامعه را به دنبال دارد و دشمنان اسلام در صدد برهم‌زدن آن هستند.

امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه زمینه رستگاری جامعه را به دنبال دارد، گفت:امروز بزرگترین راهبرد دشمنان اسلام فاصله انداختن میان مردم و ولی فقیه است، زیرا تاریخ نشان داده تنها راه گرفتاری و ایجاد بلا در جامعه جدایی از امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به در پیش بودن همایش پیاده روی اربعین گفت:هر ساله جهان بشریت شاهد رقم خوردن این حماسه بزرگ است که یکی از دستاوردهایش بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی دشمن مسلمانان، صهیونیست بین الملل است گفت:امروز دشمن با جنگ نرم، رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی و براندازی با توان به میدان آمده است و به دنبال انحراف و تضعبف جامعه اسلامی هستند که با هوشیاری مردم نابود خواهند شد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به در پیش بودن معرفی وزرا به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت:امروز رئیس جمهور رسالتی بزرگ بر عهده دارد و باید با دقت، درایت و تبعیت از فرامین رهبری کابینه‌ای در تراز انقلاب را معرفی کند تا زمینه ساز حل مشکلات کشور شود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه گفت:پیروزی‌های جبهه مقاومت و بویژه حماس باعث شد تا رژیم صهیونیستی دست به این حرکت مذبوحانه بزند که بر اساس قوانین بین المللی جمهوری اسلامی ایران خونخواهی میهمان خود و حق انتقام سخت را دارد که در وقتش به آن عمل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.