مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم، جمعه ۱۲ مرداد از محل مصلی المهدی بیرجند به سمت میدان نماز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت:  مایه و‌ اساس جبهه مقاومت ایمان است و ایمان مردم مسلمان و ارتباط قلبی با پروردگار اجازه ضعف به آنها نمی‌دهد، جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی باعث شده که پرده‌هایی که به چهره کشیده بودند به کنار رفته و انسان‌های ناآگاه بیدار شوند.

او با اشاره به اینکه ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب فرهنگی بر پایه ایمان و اعتقاد است و پیشرفت‌های ما رتبه دوم متأثر از این موضوع است، چون مسیر درست و حق در استفاده از علم اگر نباشد باعث می‌شود که علم و صنعت به سمت نامفید رفته و استفاده آن در ساخت ابزار‌های کشتار جمعی تبدیل شود همانند علمی که در دست دامنشان است.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی بیان کرد: رسالت ما تاکید بر جبهه نرم‌افزاری و فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی و حفظ این دستاورد‌ها و هماهنگی در عرصه تبلیغ و تبیین شعار‌های اسلام و انقلاب است و سیاست گذاری و نظارت و راهبری مراسم‌های ملی و مذهبی را بر عهده داریم.

رئیس شورای هماهنگ تعلقات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: از ۱۵ مهر پارسال تاکنون هر ماه یک مراسم راهپیمایی در استان را داشتیم و ۱۲ مرداد یعنی جمعه‌ای که در پیش رو داریم مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در استان کرمانشاه، لرستان و استان ما برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی فعلی این مراسم در بیرجند بعد از نماز جمعه از محل مصلی المهدی به سمت میدان نماز برگزار می‌شود و از مردم می‌خواهیم که اعلام موضع کرده و در راهپیمایی حضور پیدا کنند تا با اعلام انزجار خود از جنایت اخیر حمله به بیروت لبنان و شهادت اسماعیل هنیه، باعث دلگرمی مردم ستم دیده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مشرفی در پایان به آمار و مشارکت مردم در مراسم‌های مهم اشاره و تصریح کرد: مشارکت در راهپیمایی قدس امسال نسبت به راهپیمایی قبل آن در استان دو برابر بود، در مراسم تشییع شهید جمهور نیز جمعیت نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر شرکت کرده، بیش از ۱۵۰ هزار نفر در جشن کیلومتری عید غدیر حضور پیدا کردند و رتبه اول شرکت در انتخابات در کشور را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار