نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در دورانی که بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته است به دنبال این هستند با تبلیغات، دنیا را از آن خود کنند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار اعضای مجمع و رابطان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت تبلیغات در جامعه گفت: در روز‌هایی که بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته، دشمنان به دنبال این هستند که با تبلیغات دنیا را در دست گیرند، اما تبلیغ حقایق به صورت هدفمند و هنرمندانه فرصتی برای گسترش بیداری اسلامی در جهان است.

او جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مهم و اثرگذار دانست و افزود: این شورا هماهنگ کننده نهاد‌های تبلیغی مردمی است که باید با هماهنگی و بر اساس اولویت‌ها تبلیغ و تولید محتوا را به جامعه هدف انجام دهد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمنان با دروغ و ترفند‌های مختلف به دنبال فریب مردم، سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان و سلطه بر جهان هستند اظهار کرد: امروز اگر در زمینه تبلیغات قوی عمل نکنیم، دروغ‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی دشمن بر فرزندانمان تأثیر فراوان می‌گذارد.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از برپایی راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه پس از نماز جمعه این هفته در استان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار