مدیر صندوق کار آفرینی امید خوزستان از تشکیل هفت هزار پرونده و پرداخت بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات در دولت سیزدهم خبر داد.

عبدالجلیل دیناروند مدیر صندوق کار آفرینی امید خوزستان گفت: صندوق کارآفرینی امید در بخش تسهیلات پرداختی در دوران خدمت دولت سیزدهم از ابتدا تا تحویل دولت جدید، جمعا ۶ هزار و ۹۵۶ پرونده به ارزش ۶ هزار ۸۱۰ میلیون ریال تشکیل داده که این پرونده ها در حوزه کشاورزی،طرح‌های اشتغال خدماتی،حوزه اشتغال صنعت و حوزه ضروری و رفاهی بوده است.

او ادامه: همچنین تفاهم نامه های منعقد شده در سه سال اخیر، ۱۶ مورد در سطح استان بوده و در حال اجرا است که از این تعداد، هشت مورد تبصره ۱۸ و ابلاغیه دولت و مابقی درون استانی است.

دیناروند افزود: سه تفاهم‌نامه نیز در سال جاری از محل کمک‌های فنی،اعتباری برنامه و بودجه برای شهرستانهای لالی ، اندیکا، مسجدسلیمان و هفتکل امضا شده و حوزه‌های صنعت،جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی و گردشگری، فنی و حرفه ایی را شامل می‌شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خوزستان یادآور شد: همچنین درپی حادثه ساختمان متروپل نیز ۱۰۰ میلیارد ریال برای یکصد طرح کسب و کار آسیب دیده بودجه اختصاص داده شد که به واجدین شرایط اعطا شد.

وی گفت: در حوزه سفرهای رئیس جمهور شهید به خوزستان نیز ۴۸۴ فقره تسهیلات در بخش‌های اشتغال و تسهیلات ضروری به ارزش ۲۰۱ میلیون ریال به واجدین شرایط پرداخت شده است.

وی در خصوص انعقاد قرارداد و امضای تفاهم‌نامه‌ در زمینه طرحهای پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف و ورزش و جوانان طرح معرفی شده که متقاضیان در دولت سیزدهم از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

دیناروند اظهار کرد: همواره در عرصه کار و خدمت در کنار مردم هستیم و بی شک ثمره تمامی تلاش ها و برنامه‌های اقتصادی عوامل اجرایی صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح های مختلف به سفره مردم باز خواهد گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.