جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت. خبرنگاری یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است.  

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.
در این پیام آمده است.

قسم خوردن خداوند بر قلم  و هر آنچه قلم می‌نگارد و نامگذاری یک سوره به نام  قلم نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند.

هفدهم مرداد فرا رسیدن روز خبرنگار بهانه‌ای است برای قدردانی و تشکر از زحمات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر که همواره در راستای آگاهی بخشی و روشنگری و اعتلای شور و شعور در جامعه، مجدانه و بی وقفه با قلم فرسایی در تلاشند، خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است. 

از اینرو، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت آبفای استان یزد وظیفه خود می‌دانم روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی که با آگاهی بخشی به مردم ما را در حفظ و مصرف بهینه آب، این مایه حیات، یاری کردند، تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه‌ی زیبا را از خداوند منان مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار