معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: طرح ساماندهی بازار میوه و تره بار استان، از شنبه اجرایی می‌شود.

 شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در نشست تنظیم بازار استان یزد گفت: طرح ساماندهی بازار میوه و تره بار استان یزد، از شنبه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد:طرحی که از سوی اتاق اصناف با همکاری دستگاه‌های نظارتی و به منظور کنترل و رصد بازار میوه و تره بار استان اجرایی می‌شود و بر این اساس قرار است گشت‌های نظارتی در این حوزه تشدید و با رصد بازار قیمت‌ها با متخلفان این حوزه نیز برخورد شود.

 شاه حسینی خاطرنشان کرد:همچنین در این طرح همه ترازو‌های مراکز عرضه میوه و تره بار پایش خواهند شد و متصدیان این مراکز مکلف شده اند فاکتور چاپ شده فروش خود را با درج دقیق میزان و نوع میوه به مشتریان خود ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: گزارش بازرسی‌های حوزه بازار نیز دیگر دستور کار این نشست بود و بر این اساس از ابتدای امسال حدود ۵ هزار مورد بازرسی از بازار صورت گرفته که ۱۹۹ پرونده تخلف از این تعداد به تعزیرات ارسال شده و منجر به صدور رای به ارزش ۷ هزار و ۹۲۹ میلیون ریال شده است.

وی ادامه داد:موضوع برگزاری نمایشگاه پاییزه و ارائه گزارش وضعیت بازار در شهرستان تفت از دیگر دستور کار‌های این نشست بود.

استاندار هم در این نشست با اشاره به لزوم توجه بیشتر به نظارت بر بازار گفت: تنظیم بازار و نظارت بر آن نباید رها شود. فاطمی افزود: با متخلفان حوزه بازار باید برخورد‌های لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.