قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

"اگر زحمات شما -خبرنگاران- نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

هفدهم مردادماه، سالروز نکوداشت مقام شامخ شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران متعهدی است که با گذشتن از رفاه، آسایش و آرامش خود به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌ تر بخشیده و با وفادار ماندن به سوگندشان به قلم، به همگان ثابت کرده اند که به عنوان راویان صدیق اطلاعات و اخبار در مسیر انعکاس حقایق و واقعیت ها،  لحظه ای دست از تلاش برنمی دارند.

هفدهم مردادماه، روز پاسداشت کسانی است که وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه نامیده شده اند و بدون تردید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافِ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انعکاس بهنگام روند شتابان توسعه در خراسان جنوبی، مرهونِ تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اخلاق حرفه‌ای در آگاهی‌بخشی، روشنگری و تقویت امید اجتماعی در میان نخبگان و آحاد جامعه به ایفای نقش می‌پردازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و نیز صدها خبرنگار شهیدی که طی یک سال گذشته در راه انعکاس اقدامات رذیلانه رژیم منحوس صهیونیستی و به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه به لقاء الله پیوستند ، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، به ویژه جامعه رسانه ای، خبرنگاران و روزنامه نگاران پرتلاش و ساعی استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم.

امید که با استعانت از درگاه خداوند متعال، در انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی، شفاف سازی، کاهش مشکلات جامعه و دغدغه های مردم شریف استان، موفق و پیروز باشید و گام های ارزنده شما در پیگیری مسایل مختلف، روند توسعه و تعالی خراسان جنوبی را شتاب بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.