مسابقات مینی گلف ویژه رسانه‌های خراسان جنوبی برگزار شد

اولین دوره مسابقات مینی گلف رسانه‌های خراسان جنوبی با حضور شماری از خبرنگاران این استان در بیرجند برگزار شد.

مسابقات مینی گلف به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌ها، اداره کل ورزش و جوانان و هیات گلف خراسان جنوبی در زمین تخصصی مینی گلف بوستان کاجستان بیرجند برگزار شد.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی  در حاشیه این مسابقات گفت: ۲۱ خبرنگار از رسانه‌های استان در ۲ بخش بانوان و مردان با یکدیگر رقابت کردند.

 محمودی زاوه افزود: در بخش بانوان مریم پنجابی از ایرنا، زهرا مهرور از خبرگزاری شبستان و نرگس حمیدی از روزنامه امروز خراسان جنوبی به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.

او گفت: در بخش مردان نیز امین زراعتکار تصویربردار خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رضا چاجی فعال رسانه‌ای و منصور نایبی از خبرگزاری تسنیم اول تا سوم شدند.

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، آشنایی و جذب هرچه بیشتر خبرنگاران ورزشی با ورزش گلف و گسترش هرچه بیشتر آن از طریق رسانه‌ها ذکر کرد.

او افزود: امیدواریم بتوانیم با معرفی جذابیت‌ها و ویژگی‌های برتر این رشته در مقایسه با دیگر ورزش‌ها، حامیان مالی را برای سرمایه‌گذاری در گلف خراسان جنوبی ترغیب کنیم.

محمودی زاوه با اشاره به اینکه هیات گلف ۱۳ سال قبل در خراسان جنوبی راه اندازی شد گفت: در حال حاضر ۵۰ ورزشکار استان در این رشته فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار