مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر از رفع نواقص و تکمیل بازار شمسه ازجمله راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و حمام بازار شمسه و واگذاری آن به بخش خصوصی خبر داد.

به نقل از شهرداری قم، جلسه شورای سیاست‌گذاری بازار بزرگ شمسه با حضور معاون مالی اقتصادی، معاون فنی و عمرانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مدیرکل نظارت بر امور عمرانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، مدیرعامل سازمان بهسازی و مدیر مجتمع شمسه برگزار و در این جلسه درخصوص رفع نواقص و تکمیل بازار بزرگ شمسه به بحث و تبادل‌نظر پرداخته و تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در این جلسه گفت: به جهت راه‌اندازی کامل بازار بزرگ شمسه مقرر شد اقداماتی از قبیل تکمیل آب‌رسانی و اخذ انشعاب، تکمیل جزئیات اجرایی موتورخانه، اصلاح شبکه دوربین‌های نظارتی، مطالعات افزایش ایمنی حریق، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی، هماهنگی تکمیل سرویس‌های بهداشتی و حمام سمت شیخان در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا خاکی درخصوص راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی گفت: مراحل واگذاری حمام و سرویس‌های بهداشتی این مجموعه به بخش خصوصی انجام‌شده و علاوه بر آن هماهنگی جهت تکمیل و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و حمام سمت شیخان در حال انجام است.

وی در پایان گفت: از تمامی مالکین سرقفلی و مغازه‌داران به جهت آماده‌سازی تمامی خدمات، درخواست راه‌اندازی واحد‌های منفی دو را داریم و تمامی کسبه برای آبادانی هرچه بهتر و رونق بخشیدن به بازار بایستی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار