رکود اقتصادی بازار بزرگ شمسه قم به پایان رسید

‏‬مدیر عامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم قم گفت: رکود اقتصادی بازار شمسه در قم برطرف شده است، و در حال ارتقای سطح خدمات این بازار هستیم.

علیرضا خاکی،مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به بهسازی و بهبود وضعیت سیما و منظر میدان مطهری قم اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای این کار صورت گرفت و کمیته‌هایی برای اجرای این پروژه بزرگ فعالیت کردند.

وی با اشاره به اینکه بهسازی میدان مطهری و بدنه این میدان از جمله اقدامات ضروری هسته مرکزی شهر قم افزود: این میدان کارکرد‌های مختلف شهری داشته و به‌نوعی مهم‌ترین میدان شهر قم است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر سیاست دقیق‌تری در این حوزه وجود دارد، خاطرنشان کرد: گام نخست بهسازی و زیباسازی این میدان بود که انجام شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

خاکی اضافه کرد: توجه به بازخورد خوب مردم درباره میدان مطهری، ورود به بدنه و داخل میدان باید از سه ضلع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: یکی از این اضلاع که میدان میوه‌وتره بار است با همکاری شهرداری و آستانه باید مدیریت خواهد شد، همچنین در میدان مطهری رویکرد‌های اقتصادی، فرهنگی، اقامتی و زیارتی نیز وجود خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم تصریح کرد: مسئله نگهداری و حل مسائل بازار بزرگ شمسه و الغدیر نیز از جمله اقدامات مهم اطراف حرم مطهر است که در حال انجام است.

خاکی با اشاره به اینکه رکود اقتصادی بازار شمسه در حال حاضر برطرف شده است، گفت: در حال ارتقای سطح خدمات از جمله روشنایی و حل معضلات طبقه منفی یک این بازار هستیم و رفع مشکلات طبقه منفی دو نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار