مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: مرکز مبادله کتاب استان به عنوان یک مرکز پشتیبانی و آماد کتاب‌خانه‌های و سرمایه در گردش فرهنگی افتتاح شد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح مرکز مبادله کتاب استان گفت: ۵۹ کتابخانه مشارکتی و نهادی با بیش از ۴۰ هزار و ۱۰۰ عضو در این استان فعال است.
 
علی اکبر سبزیان افزود: افرادی که قصد کمک دارند کتاب را در اختیار کتابخانه حضرت مهدی (عج) استان به عنوان مرکز مبادله قرار دهند.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان یادآور شد: کتاب‌های بی استفاده اتاق مدیران در قالب یک پویش در اختیار مرکز مبادله قرار می‌گیرد و در این راستا چهار هزار جلد توسط جهاد دانشگاهی به کتابخانه‌های استان اهدا و امیدواریم این اقدام توسط دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام شود.
 
سبزیان ادامه داد: مرکز مبادله کتاب استان در کتابخانه حضرت مهدی (عج) در منطقه گلدشت شرقی خرم‌آباد به نام شهید رستمی مقدم شهید مدافع حرم مزین شده و امیدواریم مایه خیر و برکت باشد.
 
وی اضافه کرد: این مرکز حاصل تلاش ۲ ماهه همکاران در کتابخانه‌های استان بوده که سند افتخار برای لرستان ثبت و از کتابخانه‌های عمومی پشتبانی می‌کند که در افزایش سرانه مطالعه و دیگر شاخص‌های مدنظر این نهاد تاثیرگذار خواهد بود.

برچسب ها: کتاب ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار