لرستان/

23 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است

مسئول چاپ و نشر اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طی سه ماه اول امسال 23 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  حمید گودرزی‌مهر با بیان اینکه این تعداد کتاب نسبت به سال گذشته برابر بود گفت: این کتاب‌ها با موضوعات شهدا، ادبیات، دفاع مقدس، تاریخی، علمی، فرهنگی، آموزشی و سیاسی و ... از مولفان و نویسندگان استان لرستان چاپ شده است.

وی با بیان اینکه باتوجه به گرانی کاغذ در این زمینه استان لرستان موفق عمل کرده، اظهار داشت: طی سال گذشته 104 عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است.

مسئول چاپ و نشر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در این مدت ناشران درخواست مجوز چاپ بیش از 120 عنوان کتاب را داشتند که 104 عنوان آن به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه سال 90، 87 عنوان کتاب  مجوز چاپ دریافت کرد و به چاپ رسید گفت: این تعداد کتاب در سال گذشته 25 درصد نسبت مدت مشابه سال قبل آن افزایش داشته است.

گودرزی‌مهر ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در میان مردم به ویژه علاقه‌مندان به کتاب را از اهداف چاپ این عناوین کتاب در استان عنوان کرد.

مسئول چاپ و نشر اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ابراز امیدواری کرد چاپ این تعداد کتاب بتواند موجب رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی در لرستان شود.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر 48 چاپخانه فعال در سطح لرستان وجود دارد.

مسئول چاپ و نشر اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 16 باب مرکز انتشاراتی در سطح لرستان فعال هستند.
برچسب ها: لرستان ، کتاب ، نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.