با اتمام فعالیت یک ماهه رادیو محرم با هدف ترویج الگوی صحیح عزاداری، رادیو اربعین با شعار «کربلا طریق الاقصی» روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز نشست.

در حالی فعالیت یک ماهه رادیو محرم امشب به پایان می‌رسد، که گفته می‌شود برای اولین‌بار یک رادیوی فصلی توانست به رکورد ۲۵ میلیون شنونده در یک ماه دست پیدا کند.

رادیو محرم در حالی برای هشتمین سال پیاپی روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز شروع بکار کرد، که همچون سال‌های گذشته مهمترین وظیفه‌اش را ترويج الگوی عزاداری صحيح بر اساس منابع متقن و دقیق گذاشت. الگوی صحیحی که بارها از سوی مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و سایر دلسوزان و دغدغه مندان مورد تاكيد قرار گرفت. 

حال، فعالیت یک ماهه رادیو محرم به اتمام رسید و بار سنگین اطلاع‌رسانی زائران به دوش رادیو اربعین افتاد. رادیو اربعین به عنوان یار غار زائران پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) تا انتهای صفر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز فعالیت خواهد داشت، تا با اطلاع‌رسانی مناسب از آخرین وضعیت سفر به کربلا و پیاده روی اربعین از کمیته های مختلف، زائران اربعین حسینی (ع) را آگاه کند.

به گفته جواد تشکری مدیر رادیو اربعین، این رادیوی فصلی با هدف ایجاد ارتباط مستمر و زنده با مسئولان ستاد مرکزی اربعین و قرارگاه‌های مختلف در استان‌های کشور، نیروی انتظامی، مسئولان اجرایی، برخی نمایندگان مجلس، امامان جمعه، وعاظ و علما در ارتباط است و این تعاملات به شکل مطالبه‌گرایانه انجام می‌شود. این رادیو ویژه برنامه‌هایی را به صورت ۲۴ ساعته و زنده پخش می‌کند و این برنامه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی برای مخاطبان طراحی و تدارک دیده شده است.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار