مقاومت فلسطین برای دومین روز متوالی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه را هدف حملات راکتی قرار داد.

مقاومت فلسطین امروز نیز مانند روز یکشنبه با راکت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه را هدف قرار داد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که امروز ۱۵ راکت از نوار غزه شلیک شده است.

روز گذشته (یکشنبه) نیز مقاومت فلسطین از چند منطقه نوار غزه به شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» و اطراف آن و نیز شهرک صهیونیست نشین «غان یفنه» و شهر «اسدود» در مرز سرزمین‌های اشغالی با نوار غزه حملات راکتی انجام داد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک فروند موشک به خیابان چهارم در شرق شهرک «اسدود» اصابت کرده است.

در پی این حمله، شهردار اسدود از گشوده شدن پناهگاه‌های عمومی در این شهرک خبر داد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که مقاومت اسلامی لبنان نیز امروز از حمله موشکی و پهپادی به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، پادگان «رامیم» در شمال فلسطین اشغالی را با توپخانه هدف قرار داده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو موشک ضدزره از لبنان به سمت منطقه صهیونیست نشین «برعام» شلیک شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از فعال شدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین نیریم، العین الثالثه و نیرعوز در نزدیکی نوار غزه و شهرک‌های کفاریووال، دفنه و کفار باروخ در منطقه الجلیل خبر دادند.

گروه‌های مقاومت در پی ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و فواد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله، حملات خود علیه نظامیان رژیم صهیونیستی را افزایش داده اند. مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از این رژیم خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار