سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هزینه شباب الاهلی برای خرید سردار آزمون برابر با کل بودجه یک باشگاه در ایران است.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی امارات اظهار داشت: خوشحالم که اصحاب رسانه زیادی را می‌بینیم و این نشان می‌دهد بازی مهمی است و روز خوبی برای فوتبال خواهد بود.

او افزود: با توجه به شرایط موجود واقعا چیز زیادی در مورد شباب الاهلی نمی‌دانیم، اطلاعات زیادی نداریم، فقط می‌دانیم سردار به این تیم اضافه شده است، پس تمام تمرکز ما باید بر روی تیم خود باشد، کنجکاوانه می‌گویم با توجه به قوانین فوتبال ایران، هزینه شباب الاهلی برای خرید سردار آزمون برابر با کل بودجه یک باشگاه در ایران است.

مورایس تصریح کرد: اما کیفیت بازیکنان فوتبال ایران نیز بالاست و ما باید به این ارزش‌ها احترام بذاریم؛ از خیلی سال‌های دور سوسا، سرمربی شباب الاهلی را می‌شناسم و ارتباط صمیمانه‌ای با او دارم، بازیکن جوانی بود و من در لیسبون بازیکن اتلتیک بودم، او بازیکن بنفیکا بود و ما در مسابقات داخلی مقابل هم بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۲ سال بعد مریی پایه‌های بنفیکا شدم و او همچنان بازی می‌کرد، او مربی است که واقعا برایش آروزی موفقیت دارم و این آشنایی باعث می‌شود نمک بازی بیشتر شود.

وی ادامه داد: از هواداران واقعا ممنونم و قرار است یک بازی خوب دیگر در نقش جهان انجام دهیم، برای AFC آرزوی موفقیت در برگزاری این مسابقات را دارم، امیدوارم بازی خوبی باشد و داور نشان دهد می‌تواند یک بازی خوب را قضاوت کند.

مورایس با اشاره به شناختش نسبت به داوران کره جنوبی، خاطرنشان کرد: دوست داشتم در این بازی VAR داشته باشیم، ورزشگاه شرایط مناسب را داشت، اما این که چرا اجازه استفاده از VAR وجود ندارد را نمی‌دانم.

سرمربی سپاهان گفت: از نظر ارزش‌ها هر چیزی که بتواند به وجود عدالت کمک کند مهم است، قرار است به چیز‌هایی که با چشم خود می‌بینیم اعتماد کنیم و باید دید چه اتفاقاتی در بازی فردا رخ خواهد داد.

او در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا فردا نتیجه عادلانه‌ای در زمین رقم می‌خورد، ادامه داد: می‌خواهم باور کنم هر موسسه‌ای عدالت را برقرار می‌کند و چیزی نیست که بخواهم برای آن بجنگم؛ عدالت یعنی احترام گذاشتن و خیلی خوب است که به همه یکسان نگاه کنیم و شرایط برای همه به یک شکل باشد.

مورایس با اشاره به حضور سردار آزمون در تیم حریف گفت: ما آماده‌ایم در مقابل ۱۱ نفر بازی کنیم و تفاوتی ندارد این نفرات چه اشخاصی باشند، اگر آزمون بازی کند این شانس برای ما وجود دارد چون شناخت بیشتری نسبت به تیم حریف خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مربی مثبتی هستم و در مورد ضعف‌ها فکر نمی‌کنم، به عنوان یک انسان کامل نیستیم و هر روز می‌توانیم بهتر شویم، بازیکنان جدید برای بهتر شدن تیم آمدند و ما هم کمک می‌کنیم تا هر روز بهتر شوند؛ زمان کوتاهی داشتیم، اما سعی کردیم به بهترین شکل برای فصل جدید آماده شویم.

او همچنین عنوان داشت: موافقم که تجربه بیشتری با سپاهان دارم، اما این چیزی نیست که بازی را ساده‌تر یا سخت‌تر کند، شباب الاهلی تیم سرسختی است و بستگی به خودمان دارد که فردا چه نمایشی ارائه خواهیم داد.

مورایس در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات برای باشگاه و کشور مهم است، امیدوارم هواداران قدرت خود را نشان دهند و شهر تاریخی اصفهان را به همه نشان دهیم و متحد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار