رحیمی گفت: شکست برابر چین در فینال مسابقات قهرمانی آسیا حسرت زیادی دارد، اما باعث تلاشی خواهد شد که بسیار به آینده والیبالی‌ام کمک خواهد کرد.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا از ۷ مرداد در بحرین آغاز شد و روز یکشنبه چهاردهم مرداد با نایب قهرمانی کشورمان به پایان رسید.

محمد امین رحیمی کاپیتان و دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از کسب مقام نایب قهرمانی در تورنمنت آسیا اظهار کرد: خداراشکر به فینال راه پیدا کردیم. ماه‌ها برای حضور در این رقابت‌ها زحمت کشیده بودیم. تیم با نظمی داشتیم که برای هدفش تلاش می‌کرد و آنچه می‌خواست را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: در فینال به تیم چین خوردیم. تیم خوبی که توانست تلنگر محکمی به ما بزند. فکر می‌کردیم در این تورنمنت کسی در حد ما نیست و در این مسابقه مغلوب چین شدیم. البته تنها رقیبمان خودمان هستیم.

بهترین دریافت کننده قدرتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با اشاره به مغلوب شدن ایران در مسابقه با چین در فینال مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: درس بزرگ و تلخی گرفتیم. این نتیجه درست است که حسرت زیادی برای ما دارد، اما باعث پشتکار و تلاشی خواهد شد که بسیار به من کمک خواهد کرد. درسی تلخ، اما مفید است که به آینده والیبالی‌ام خیلی کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار