کوین یامگا بازیکن تیم فوتبال استقلال نمی‌تواند مجوز حضور در میادین فوتبال را اخذ کند.

کوین یامگا ستاره ۲ سال اخیر استقلال در تمرین این تیم توسط حامدی فر مصدوم شد و چشم این بازیکن بینایی خود را از دست داد و هنوز نتوانسته است بینایی خود را باز یابی کند و به همین دلیل مجوز پزشکی برای حضور وی در استقلال صادر نشده است.

با توجه به شرایط موجود و با وجود اینکه استقلال ۳ بازیکن خارجی اضافه‌تر از سهمیه دارد احتمال می‌رود یامگا از فهرست این تیم خارج شود و منتظرمحمد و همچنین دروازه‌بان بوسنیایی استقلال نیز از لیست این تیم خارج می‌شوند.

استقلال در صورتی که بخواهد قید یامگا را بزند باید ۳۰ میلیارد تومان به وی پرداخت کند و در مورد منتظرمحمد عراقی نیز احتمالا در صورت جدایی ۱۰ میلیارد تومان ضرر خواهد کرد.

اما در مورد دروازه‌بان بوسنیایی استقلال قصد داشت وی را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند، اما هیچ تیمی خواهان وی نیست و اگر از لیست خارج شود باید استقلال رقم قرارداد وی را پرداخت کند.

با این اوصاف استقلال بیش از ۵۰ میلیارد در مورد این ۳ بازیکن ضرر خواهد کرد و باید دید هولدینگ خلیج فارس در این باره چه نظری خواهد داشت.

قرارداد یامگا ۵۰۰ هزار دلار است و پیش از این لئوناردو پادوانی دیگر بازیکن سال‌های قبل این تیم نیز با مصدومیت شدید توسط آرمین سهرابیان روبرو شد و برای همیشه سلامت خود را از دست داد، اما قرارداد این بازیکن ۱۰۰ هزار دلار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار