جشنواره ۲ روزه «اسوه» از ۱۱ تا ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ باهدف معرفی فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در شهرستان کارون برگزار شد.

سرهنگ نیسی مسئول بسیج و مساجد محلات سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره اسوه نمایش عملکرد و دستاورد‌های یکساله پایگاه‌ها و همچنین به ظرفیت رسانی، ارتباط گیری با ادارات و مسئولین، ایجاد انگیزه و رقابت است که بتواند به تحقق محله اسلامی کمک کند.

وی افزود: طبق بازدیدی که از نمایشگاه و جشنواره اسوه شهرستان کارون انجام شد الحمدالله عملکرد خوبی ارائه شد.

سرهنگ پاسدار محمد عامری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این نمایشگاه پایگاه‌های نمونه و اسوه حوزه‌های مقاومت اعم از خواهر و برادر عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را به نمایش گذاشتند و تصاویر و فعالیت‌های خود را منعکس کردند.

وی ادامه داد: این تصاویر و نمایشگاه نمی‌تواند پاسخگو و منعکس کننده فعالیت آنان باشد چرا که کار‌هایی که در طول این یکسال صورت گرفته است فعالیت‌های بود که در قاب تصویر نمیگنجید.

سرهنگ عامری تصریح کرد: امروز باید پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان مرجع مردم در پیگیری مطالبات اعم از فرهنگی، اجتماعی و معضلات فقر و محرومیت زدایی باشد که پایگاه‌های مقاومت ما در این زمینه ورود خوبی داشتند و با پیگیری از مسئولین ذیربط توانستند به عنوان یک ملجاء و مرجع در آن محله باشندو آن چیزی که دنبال آن هستیم ایجاد محله اسلامی عاری از اعتیاد، طلاق و ناهنجاری و. است که پایگاه‌های بسیج ما در این مسیر گام برداشتند و در جهت رفع محرومیت وام‌های بسیار خوبی در زمینه اشتغال زایی به جوانان اعطاء کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.