مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهمین جشنواره سراسری شعر بسیج افق‌های روشن در استان برگزار می‌شود.

 سرهنگ عیسی جمشیدی گفت: با دعوت از سازمان‌ها و نهاد‌های دغدغه‌مند در بحث فرهنگ و هنر و با هدف جذب مشارکت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان و رونق بخشی کمی و کیفی به جشنواره‌ها و به منظور تبیین شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی و پاسداشت مجاهدت تلاشگران عرصه‌های گوناگون جهاد علمی و فرهنگی، جلسه ستاد برگزاری جشنواره‌ها تشکیل شد.
 
جمشیدی ابراز داشت: مقرر شد که پوستر جشنواره‌ها با مشارکت این نهاد‌ها و سازمان‌ها طراحی شود و از تمامی ظرفیت‌های این سازمان‌ها برای رساندن صدای فراخوان جشنواره‌ها در سرتاسر استان با هدف شناسایی استعداد‌ها و نخبگان ادبی استان استفاده شود.
 
وی بیان کرد: نویسندگان و هنرمندان عزیز دو عرصه ادبیات داستانی و شعر از امروز تا پایان شهریور ماه آثار خود را در قالب فایل Word و در موضوعاتی که در پوستر‌های هر جشنواره اطلاع رسانی شده به دبیر خانه ستاد با شماره تماس ۰۹۳۳۱۹۶۶۷۲۰ از طریق «پیام رسان ایتا» ارسال کنند.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان افزود: همچنین افراد می‌توانند به صورت حضوری به آدرس یاسوج_ خیابان پاسداران، ساختمان تخصصی اقشار سازمان بسیج هنرمندان مراجعه و آثارشان را به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره‌ها تحویل دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.