مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی درطرح ویژه اربعین که از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد خبر داد.

 ایوب کرد گفت:در این بازه زمانی که نرخ بلیت‌های اتوبوس بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور اعلام شده، محاسبه و پس از آن قیمت‌ها به حالت اولیه باز می‌گردد.

وی بیان کرد:نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ زاهدان برای هر نفر با اتوبوس۲۵ نفره تا مرز مهران ۳ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:همچنین نرخ بلیت اتوبوس زاهدان تا شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۴۴ نفره یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان می‌باشد. 
کرد ادامه داد:نرخ بلیت اتوبوس از زاهدان تا پایانه مرزی چذابه، برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره، یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان اعلام گردیده است. 

وی خاطر نشان کرد:نرخ‌های اعلام شده در پایانه‌های مسافری بصورت بنر اطلاع رسانی می‌شود و علاوه بر این میز خدمت و پاسخگویی به شکایت زائران در محل پایانه‌های مسافری پبش بینی شده است و تلفن ثابت ۳۳۴۳۲۸۸۸ دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ پاسخگوی سوالات زائران می‌باشد تا در صورت هر گونه گرانفروشی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار