مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت بالای مردم در طرح نهضت ملی مسکن نشان از اعتماد آنها به این طرح ملی دارد.

عطاء اله اکبری در جلسه با تعاونی‌های مسکن سیستان و بلوچستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان طرح حمایتی و مردمی در تامین مسکن مورد نیاز جوانان و خانواده‌های فاقد مسکن با پیشرفت فیزیکی مطلوب در استان علاوه بر ایجاد بارقه امید در بین شهروندان بویژه جوانان، تاثیرات زیادی نیز بر جهش تولید گذاشته‌است.
وی تاکید کرد: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش مهمی از دغدغه متقاضیان مسکن سیستان و بلوچستان کاهش یافت بطوریکه با مشارکت بالای مردم در پرداخت آورده و نیز پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی تمام پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی مطلوب در استان بویژه زاهدان در حال اجراست.
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خطاب به تعاونی‌های مسکن گفت: با وجود اینکه به لحاظ تامین زمین و ساخت و ساز جلوتر از برنامه هستیم باید سرعت و کیفیت در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن توامان دیده و پیاده شود.
وی با تاکید بر ضرورت مدیریت جهادی در اجرای پروژه‌های مسکن گفت: مدیریت جهادی یعنی اینکه زمان، دقت در کار و همه امور در کنار هم قرار گیرند تا دستاوردی مهم که همان رضایت مردمی است، حاصل شود.
اکبری تاکید کرد: سرعت‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های مهم سیستان و بلوچستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار