کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در توییت‌هایی ضمن تأکید بر لزوم خونخواهی شهید هنیه از سناریو‌های احتمالی و لزوم تدبیر و دقت در این اقدام نوشتند.

با جنایت رژیم صهیونیستی، در ترور میهمان عزیز ایران شهید اسماعیل هنیه، مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که خونخواهی این شهید عزیز قطعی و حتمی است. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در توییت‌هایی ضمن تأکید بر لزوم خونخواهی از سناریو‌های احتمالی و لزوم تدبیر و دقت در این اقدام نوشتند.

کاربران، خواهان استفاده از همه ظرفیت‌های جبهه مقاومت برای تصمیمی قاطعانه و پیشگیرانه نسبت به رژیم صهیونیستی شدند. آنها همچنان تأکید کردند که اصرار‌های عجیب و غریب برخی از کاربران و دخالت‌های احساسی آنها، در مسائل امنیتی نبایستی منجر به خطا در تصمیم‌گیری مسئولان شود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 محمد رستم‌پور:

آن کسی که در توییتر یا اینستاگرام می‌گوید بزنید یا نزنید، هیچ ارتباطی با تصمیم‌گیران و فرماندهان ندارد و در نتیجه تحلیل و دیدگاه او هم در میدان تأثیری ندارد. سیاستگذاری امنیتی چیزی نیست که در سوشال مدیا رقم بخورد. 

 حسن سبحانی:

«صبر» به معنای بردباری و شکیبایی است. انسان و جامعه در مرحله «صبر»، با تأمل در داشته‌ها و نداشته‌های خویش، برای تقویت فرصت‌ها و رفع کاستی‌ها به تدبیر می‌نشیند و با پرده‌دری از نقاط کور منشأ خسارت، کنش خود را بهینه می‌نماید. صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمی‌اند. بر اثر صبر نوبت ظفر آید. 

 حسین پاک (با تلخیص):

خیلی‌ها معتقند پاسخ دشمن را با تنش امنیتی بدهیم؛ اما باید بدانند حالا وقتش نیست. باید باور کنید تنش نیست، جنگ است؛ هم امنیتی، هم نظامی، هم سیاسی و هم اجتماعی، معرکه وجود صبر می‌خواهد. بگذار کمی بخندند، چون قرار است بسیار گریه کنند. مولا علی (ع) فرمود: «سه گروه بر جنگ صبر و استقامت می‌کنند. اول کسانی که دین را فهمیده باشند. دوم کسانی که بر حرمت (ناموس) خود غیرت دارند. سوم کسانی که ذلت‌پذیر نیستند و زیر بار ذلت نمی‌روند.»

 مصطفی نجفی:

وقتی نظامیان ایرانی کمتر حرف می‌زنند، یعنی می‌خواهند کاری کنند. این روز‌ها نیز کمتر حرف می‌زنند! اینکه می‌خواهند چه کار کنند را نمی‌دانم!

 عبدالله گنجی:

اگر حوزه نظامی- امنیتی کشور برای پاسخ به جنایت میهمان‌کشی صهیونیست‌ها آماده می‌شود، فقط به فکر چگونگی عبور از سد‌های دفاعی آنان نباشید، علاوه بر‌آن مراقب اقدامات پیش‌دستانه آنان هم باشید. صهیونیست‌ها به عرف، حقوق و مقررات بین‌الملل ذره‌ای پایبند نیستند. #خونخواهی

 مهدی محمدی:

انتقام شهید هنیه یک کار است، انتقام حاج محسن کار دیگر و روند جاری عملیات در دفاع از غزه داستانی جدا از این دو. این سه متفاوتند گرچه در یک طرح رفرنس تلفیق می‌شوند. 

 علی چاهخوزاده:

انتقام‌گیری، اگر چه برای جلوگیری از تکرار شرارت دشمن است، اما باید دقت شود تا با احساسات برخورد نشود، انتقام‌گیری به وقت و نوع آن را به اهل فن آن واگذار کنیم و حامی آنها باشیم. 

 سید محمود رضوی:

این چند شب، شب‌های به یاد ماندنی در تاریخ خواهند بود. اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت برای #خونخواهی_هنیه_عزیز، رژیم صهیونیستی و امریکا را بی‌خواب خواهد کرد. 

 ک. جعفری:

عملیات #وعده_صادق۲، دست مقاومت فلسطین در برابر دشمن را به شکل معجزه‌آسایی بازتر خواهد کرد. پس از این حمله، دشمن چاره‌ای به جز پذیرش تمام خواسته‌های مقاومت نخواهد داشت. تبعات #خونخواهی #ایران و #محور_مقاومت از خود آن مهم‌تر و بیشتر است. عمده تلاش دشمن برای کاهش میزان امتیازدهی است. 

 محمدرضا سالک رحیمی:

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و سید‌حسن‌نصرالله واضح است! طوری #خونخواهی_هنیه_عزیز را خواهیم کرد که نه تنها فرصت شنا که گریه هم نخواهید داشت! با عملیات #وعده_صادق۲، طومار شما در هم پیچیده خواهد شد! آن روز، روز خنده محور مقاومت است. ساعت صفر شما بسیار نزدیک است! خیبر خیبر یا صهیون. 

 عبدالمجید خرقانی:

رژیم صهیونسیتی در بدترین حالت روانی خودش قرار گرفته و در مقابل پاسخ ایران کاملاً گیج است! اتاق فکر جنگ رسانه‌ای اسرائیل فعلاً تصمیم گرفته با بهره‌برداری از اکانت‌های بیشتر ناشناس و عربی با محوریت، العربیه به مخاطب خودش دروغ‌های شاخدار بگه!

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
الان بهترین فرصت برای راهی جهنم کردن باند مخوف و آدمکش و شرور و پست صهیونیستی است. مرگ یک بار و شیون یک بار!
Germany
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
این رژیم اسراییل درحال اضمحلال است نباید نوع برخورد نظامی را فقط درنظر گرفت حقوقی باید محاکمه بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
فقط و فقط باید یکی از سران اسراییل را به مانند هنیه کشت، همین،
نیاز به پرتاپ این همه موشک که رهگیری میشن نیست