استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت: تا مستقر و مشخص شدن کابینه دولت چهاردهم مدیران باید تا لحظه آخر پای کار باشند.

احمد زاده در چهارمین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ با اشاره به تغییرات و جابه جایی‌ها ی دولت جدید گفت: اولین تغییر مربوط به استاندار است و هر زمانی که دولت جدید قصد جابه جایی داشته باشد از آن استقبال می‌کنم و تا زمان جابجایی به عنوان نیروی دولت دکتر پزشکیان پای کار خواهیم بود و امیدوارم استانداری بهتر برای استان انتخاب شود.

وی افزود: از رسانه‌ها تقاضا داریم در این روز‌های پایانی از حواشی بپرهیزند تا مدیران در فرصت باقی مانده به مردم خدمات ارائه دهند.
 
استاندار با اشاره به تخریب‌ها در فضای رسانه‌ای استان ادامه داد: تخریب‌ها مانع خدمات رسانی می‌شود و مدیران را درگیر حواشی می‌کند.
 
احمدزاده با اشاره به اقدامات فرهنگی دولت سیزدهم در استان گفت: ساخت زائرسرای استان در مشهد در ۱۴ طبقه با بیش از ۴۰ میلیارد تومان، کلنگ زنی اردوگاه شهید باکری با نام استان با بیش از ۸۵ میلیارد تومان اعتبار در خرمشهر و هزینه بیش از ۹۶ میلیارد تومانی در حوزه اردو‌های راهیان نور از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در استان بود.
 
وی با اشاره به مصوبات دور دوسفر ریاست جمهوری افزود: ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر رییس جمهور به استان اختصاص داده شد که با شهادت رئیس جمهور این اعتبار جذب نشد و امیدواریم در دولت چهاردهم این مبلغ برای توسعه استان اختصاص داده شود.
 
استاندار با اشاره به هفته دولت بیان کرد: در فرصت کوتاه دولت سیزدهم خدمات خوبی در استان ارایه شد و در این هفته مدیران طرح‌های افتتاحی را با دعوت و حضور مسئولان کشوری افتتاح کنند و نباید بین دولت‌ها تفاوتی قائل شوند.
 
احمدزاده با اشاره به حواشی مصوبه شورای عالی محیط زیست و جدا شدن ضلع شمالی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا از استان گفت: هیچ تغییر جغرافیایی در دنا ایجاد نمی‌شود و مطالب منتشر شده در این زمینه غیر واقعی است.
 
وی افزود: تقسیمات کشوری در وزارت کشور انجام می‌شود نه سازمان محیط زیست و موضوعی در خصوص تغییر خطوط مرزی استان در تقسیمات کشوری مطرح نشده و باید از اظهارنظر‌های غیرکارشناسی که موجب نگرانی مردم شده خودداری شود.
 
معاون سیاسی استانداری هم در این جلسه گفت: در هفته دولت مسئولان فهرست همه طرح‌های افتتاحی و کلنک زنی شده را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا خدمات دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود.
 
هاشمی به نارضایتی مردم از برخی دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: قطعی مکرر برق در مناطق گرمسیری و قطعی آب در مناطق سردسیری، مشکل آنتن دهی تلفن همراه در برخی مناطق، کمبود آمبولانس و کمبود انسولین برای بیماران از مهم‌ترین نارضایتی‌های مردم از دستگا‌ها است.
 
وی به ترک فعل برخی از مدیران اشاره کرد و بیان داشت: براساس گزارش دستگاه‌های نظارتی و امنیتی حضور نیافتن برخی مدیران در محل کار موجب نارضایتی مردم شده و مدیران تا زمان جابه جایی باید به مردم خدمات ارائه دهند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائرین حسینی پای کار باشند.
 
معاون اقتصادی استانداری هم در این جلسه با اشاره به طرح‌های افتتاحی در هفته دولت گفت: ۳۲ طرح اقتصادی با اعتبار بیش از ۳۷ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
 
عسکری افزود: برای طرح‌های اقتصادی بالای ۷۰ درصد پیشرفت کاری به زودی حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات جدید ارائه می‌شود.
 
وی بیان داشت: حدود ۳۰ هکتار از اراضی دشت سقاوه مارگون برای تولید ۲۰ مگاوات برق خورشیدی در اختیاریک سرمایه گذار قرار داده می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.