فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳٠٠ هنرمند در برگزاری این نمایش همکاری دارند.

سردار حکتیمان با بیان اینکه  هزار و ۷٠ متر مربع برای اجرای این برنامه مهیا شد گفت: در برنامه فرهنگی و فاخر فصل شیدایی روایتی از انبیا»، «حوادث صدر اسلام» و «معاصر» برای شرکت کنندگان اجرا می شود.

وی گفت: این رزمایش به مدت ۱۵ شب در دهکده فاع مقدس شهر یاسوج و در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.


وی بیان کرد: در فصل شیدایی دوران معاصر کهگیلویه و بویراحمد بومی‌سازی شده که شامل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم است.


فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان از پیش بینی ۲ مسیر برای تردد مردم در دهکده دفاع مقدس و محل اجرای این نمایش خبر داد و افزود: مسیر اول از جاده دسترسی به دانشگاه یاسوج و ایجاد ۲ پل موقت برای تردد مردم و مسیر دوم پارکینگ پارک مهر ورزی است که شهروندان همراه با خانواده در این مراسم شرکت کنند.


دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید والا مقام کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی این استان با حضور مهمانان کشوری ۱۷ و ۱۸ شهریور برگزار خواهد شد.


کهگیلویه وبویراحمد ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده ، ۱۳ هزار جانباز ، ۳۱۶ آزاده ، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن تقدیم نظام کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.