رزمایش فصل شیدایی از ۱۲ تا ۲۴ مرداد در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیرکل صدا و سیما و جمعی از مسئولان استان از دهکده دفاع مقدس یاسوج ، محل برگزاری رزمایش فصل شیدایی بازدید کردند.


فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این رزمایش درراستای استقبال از دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود گفت: بیش از ۹۰ روز است که تیپ ۴۸ فتح با تمام نیروها، امکانات و ماشین آلات مهندسی زیرساخت‌های لازم در دهکده دفاع مقدس را برای اجرای رزمایش فصل شیدایی فراهم می‌کند.


سردار حکمتیان افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار نفر در هر اجرای رزمایش فصل شیدایی شرکت کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بوراحمد نیز در این بازدید از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده و نیرو‌های تیپ ۴۸ در بحث آماده سازی زیرساخت‌ها برای اجرای رزمایش فصل شیدایی به طور ویژه تقدیر و تشکر کرد.


آیت الله حسینی، تیپ ۴۸ فتح را یگان روز‌های سخت دانست و گفت: بیش از ۹۰ روز تلاش مجاهدانه تیپ ۴۸ فتح در این دهکده قابل ستایش است.


وی اجرای رزمایش فصل شیدایی برای قشر‌های مختلف مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان و آشنایی آنها با آموزه‌های دینی و دفاع مقدس را ضروری برشمرد و گفت: انتظار می‌رود این برنامه از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها به نحو مطلوبی پوشش داده شود.


امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این بازدید از فرمانده تیپ ۴۸ فتح تقدیر کرد و گفت: در بحث پوشش رسانه‌ای این رویداد مهم فرهنگی، شبکه دنا پای کار است و تلاش می‌کند تصاویر زیبایی از این مراسم را به مخاطبان در سراسر کشور نمایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.