تعیین ۱۳۱ شعبه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بویراحمد

فرماندار بویراحمد گفت: ۱۳۱ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

شهرام مهدوی فرماندار بویراحمد مطلق روز یکشنبه در نشست شورای اداری بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: برای اجرای انتخابات در مناطق عشایری شهرستان هم مکان شعبه تعیین می‌شود.

وی افزود: مقدمات اولیه برگزاری انتخابات در بویراحمد فراهم است و به زودی هم اعضای صندوق‌ها تعیین خواهند شد.

مهدوی مطلق تاکید کرد: اولویت شهرستان برگزاری انتخابات است، آموزش اعضا هم از هفته آینده آغاز می‌شود و مشکلی در برگزاری فرایند وجود ندارد.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: مشارکت در انتخابات بسیار مهم است و ما می‌توانیم با تبلیغات در بحث مشارکت سهیم باشیم.

وی با اشاره به آغاز آتش سوزی‌ها در مناطق گرمسیری استان، ادامه داد: بسیاری از آتش سوزی‌ها در شهرستان بویراحمد تعمدی است و باید امکانات ادارات به کمک منابع طبیعی بیاید.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: سال گذشته با دو مورد از آتش سوزی‌های تعمدی برخورد شد که از این بابت از نیرو‌های نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

مهدوی مطلق بیان کرد: ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی کارگروه تخصصی برگزار و شناسایی مراتع و مزارع را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: آتش زدن مراتع و باقی مانده محصول زمین کشاور زی غیر قانونی است، هر خسارتی که ناشی از آتش زدن زمین کشاورزی وارد شود، شخص باید به لحاظ قانونی پاسخگو باشد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به خدمات شهید آیت اله رئیسی، تاکید کرد: این دولت در عمر کوتاه خود توفیقات زیادی داشته که محصول زحمات شما مدیران عزیز و مدیران دیگ در حوزه کاری خود بوده است.

وی ادامه داد: دولت در چند محور افزایش اعتماد و امید در مردم و ایجاد نظارت‌های میدانی عملکرد خوبی داشته است و یکی از مظلومیت‌های آیت الله رئیسی این بود که به خدماتشان پرداخته نشد.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در پیشبرد پروژه‌های ناتمام عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت، یکی از این پروژه‌ها سد تنگ سرخ است که تا قبل از دولت سیزدهم ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون بیشتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: ماده ۲۳ سامانه انتقال آب سد تنگ سرخ به یاسوج در حال اخذ است.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه‌ها جاده پاتاوه دهدشت است، بر اساس اعلام قرارگاه خاتم این پروژه قرار بوده در سال ۱۴۰۵ زیر بار ترافیکی برود، ولی با کار شبانه روزی این پروژه در سال ۱۴۰۲ افتتاح شد.

وی افزود: سد پرشکفت و کبگیان، پروژه انتقال آب‌های سطحی دشت روم به سد شاه قاسم در این دولت پیگیری شده اند و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.