در تداوم واکنش‌ها به ترور شهید اسماعیل هنیه، در تهران، کاربران شبکه‌های اجتماعی از جنایات رژیم صهیونیستی و اقدام آن برای ترور در طول عمر کوتاهش نوشتند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به ترور های رژیم صهیونیستی در صفحات خود نوشتند که ترور کسب‌وکار صهیونیست‌ها و نشانه‌ای بر بزدلی رژیم خبیث و شکست او از سران جبهه مقاومت است. آن‌ها بیان داشتند که مقاومت هر بار پس از این ترور‌ها قوی‌تر از همیشه شده است و حالا نیز با رفتن شهید عزیز، اسماعیل هنیه، این راه متوقف نخواهد شد.

کاربران همچنین روی دیگر سکه رژیم تروریست صهیونیستی را سربازان رسانه‌ای آنها دانستند که پس از هر ترور در راستای خواست صهیونیست‌ها عملیات می‌کنند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 عبدالله گنجی:
شاید باورتان نشود یا این مطلب را سیاسی بدانید، اما در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ترور از قبل ١٩۴٨ تا کنون یک رسته نظامی، یک حرفه، تخصص و شغل در کنار دیگر مشاغل نظامی و امنیتی است. مدرک تحصیلی و دانشگاهی دارد و جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود؛ سازمان و تشکیلات دارد و در پنج قاره عمل کرده و می‌کند.

کاربری با نام «آقای تحلیلگر»:
ابتدای انقلاب ۵۷، ترور اوج گرفت تا موتور انقلاب پایین بیاید. اما نشد آنچه می‌خواستند. در مرحله دوم بعد از رویارویی با حقیقت مقاومت شروع کردند به ترور. حاج قاسم سلیمانی مهم ترینش بود. تداوم یافت تا رسید به هنیه عزیز. ایالات متحده مقاومت حقیقتی است که با ترور متوقف نخواهد شد. ‎#به_یاد_فرمانده

 افسون خانجانی:
رژیم سفاک صهیونیستی در ۳۰۰ روز اخیر، کلکسیونی از جنایات ۷۶سال گذشته خود، در حق ملت فلسطین را در غزه به نمایش گذاشته و بیش از ۴۰هزار انسان شریف را به قتل رسانده است، با ترور بزدلانه شهید هنیه به کتاب قطور و سیاه جنایات خود برگ دیگری اضافه کرد. ‎#نحن_قادمون

محمد اکبرزاده:
فرماندهان فلسطینی سال‌هاست که ترور می‌شوند، اما در عمل روز به روز به اقتدار مقاومت افزوده شده است. روزی با سنگ می‌جنگیدند و امروز با موشک؛ آنها کمتر از یک‌سال پیش، بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی تاریخ اسرائیل را رقم زدند. واقعیت انکارناپذیر زوال اسرائیل است. 

صفحه توییتری «عالم»:
حضرت امام خمینی (ره): «آن‌ها گمان می‌کنند که با ترور شخصیت‌ها، ترور اشخاص، می‌توانند با این ملّت مقابله کنند؛ و ندیدند و کور بودند که ببینند که در هر موقعی که ما شهید دادیم ملت ما منسجم‌تر شد.»

حسام آبنوس:
دلسرد نشویم. از ربوده شدن سیدموسی صدر و حاج احمد متوسلیان و ترور سیدعباس موسوی تا ترور ‎#اسماعیل_هنیه، مقاومت روز به روز محکم‌تر شده است و تروریست رسواتر!

 ‏سعید آجورلو (تلخیص شده):
درباره ترور شهید هنیه، در تهران چند نکته به نظرم می‌رسد: ۱) این ترور باید بتواند یک اجماع دیپلماتیک علیه رژیم اسرائیل در سطح جهان ایجاد کند؛ ۲) تبدیل این ترور به شکاف در سطح سیاست داخلی و سرزنش، چیزی نیست که الان به آن محتاج باشیم. انسجام سیاست داخلی علیه رژیم اسرائیل سرمایه بزرگی است. ۳) با یک توطئه پیچیده مواجهیم که باید با تدبیر آن را پشت سر بگذاریم. ۴) خون شهید هنیه روی زمین نخواهد ماند. 

کورش علیانی:
مدیون باشید اگر به این فکر کنید که ۷۰بار تشویق ایستاده یک جنایت‌کار بچه‌کش چه اثری در تصمیم او برای جنایت‌های بعدی دارد. 

کاربری با نام «محمدیسم»:
یک سری از افراد رأساً اقدام به ترور می‌کنند و یک گروه دوم هم هستند که برای تروریست‌ها پوشش و توجه رسانه‌ای فراهم می‌کنند. نگاه به ژست‌های وطن‌پرستانه اینها نکنید. تروریست‌ها و حامیان رسانه‌ای تروریست‌ها هر دو از اجزای یک ماشین آدم‌کشی هستند. 

 احسان منصوری:
اسرائیل برای هزارمین بار در خاک کشوری ثالث عملیات تروریستی کرده. صحنه آنقدر واضح است که رسانه‌های جریان اصلی هم مجبورند از لفظ «ترور» استفاده کنند. حالا عمله و اکره فارسی زبان اسرائیل چه خاکی می‌توانند توی سرشان کنند؟ اینکه به قربانیان تروریسم و افراد ترور شده بگویند تروریست.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
فعلا که کسب و کار دلالان دلار و طلا شده
آخرین اخبار