مراسم تشییع پیکر شهید میلاد بیدی از شهدای محور مقاومت در تهران برگزار شد.

پیکر پاسدار مدافع حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان به شهادت رسید، صبح امروز؛ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ با حضور جمعی از مردم، مقامات لشکری و کشوری در تهران از سه‌راه افسریه به‌سمت ابتدای خیابان کلهر تشییع شد.

پیکر این شهید در قطعهٔ ۵۰ بهشت‌زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

شهید میلاد بیدی مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در پی حمله ۳ روز قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب لبنان شهید شد در مجاورت ساختمانی که صهیونیست‌ها شهید «فواد علی شکر» فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان را ترور کردند حضور داشت.

مراسم گرامیداشت این شهید دوشنبه، ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محله افسریه تهران در مسجد جامع حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
سلام ودرود بر شهید میلاد بیدی و همه مدافعان حرم که مظلومان شهید شدند و غریبانه سر به دامان مولایشان حسین گذاشتند زیر ا امران به معروف مهاجر غربت هستند تا پرچم پیامبر واسلام ناب محمدی دستخوش تحریف گروه مزدور کافر اسلام نما نشود سردار سلام ما را به فرمانده ات برسان گرچه من از نظر دین وایمان هیچ ارزشی ندارم و خدا عنایت به من نمی کند وما یاوران دین خدا را دوست دارم و دلم برای حاج قاسم و یارانش همیشه مثل اتش می سوزد هرگز غم شما خاموش نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
روزی که وارد بهشت خداوند میشود سلام وتهیت فراوان از سوی ملائکه نصیبشان میگردد. خداوند کریم صبر و پاداش عظیم برای خانواده محترمش عنایت فرماید.
آخرین اخبار