صادقی امینی گفت:۶۲۲ واحد در شهرک خودرویی قم آماده بهره‌برداری بوده و ۴ بلوک این شهرک در حال حاضر آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

محسن صادقی امینی،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در گفت‌وگویی اظهار کرد:احداث دو شهرک صنفی تخصصی یکی از فعالیت‌های سازمان در زمینه ساماندهی مشاغل شهری است که در سال‌های اخیر شاهد تأثیرات مثبتی در این حوزه بوده‌ایم.

به گفته وی، شهرک صنوف با هدف استقرار واحد‌های آهن‌فروشی و درب و پنجره ساز سطح شهر و همچنین شهرک خودرو برای استقرار مشاغل خودرویی در شهر قم ایجادشده است.

صادقی امینی عنوان کرد: ۶۲۲ واحد در شهرک خودرویی آماده بهره‌برداری بوده و ۴ بلوک شهرک خودرو در حال حاضر آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است

وی با بیان اینکه درخواست‌های مردمی از طریق مناطق شهرداری در حوزه خدمات شهری و یا از طریق کانال سازمان دریافت می‌شود، اضافه کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی از شهروندان و مناطق شهری مبنی بر وجود مشاغل مزاحم در سطح شهر، اخطار‌های لازم برای انتقال مشاغل مزاحم به شهرک‌های تخصصی صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به آلودگی‌های صوتی و ترافیک در محله دانیال قم متذکر شد: اخطار‌های لازم به مشاغل مزاحم میدان نماز در منطقه چهار، خیابان شهید بهشتی و خیابان شهید قندی در منطقه سه صادر شده و مشکلات موجود در محله دانیال نیز بررسی و اقدامات لازم اجرایی می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار