سایت پروازی شهید بابایی به همت مرکز تربیت بدنی سپاه قم بعد از حدود ۲ سال مجددا آغاز به کار کرد.

سرهنگ میثم کوهی،مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم گفت: سایت پروازی شهید بابایی در کیلومتر ۱۵ جاده قم جعفریه و در قله کوه نمک واقع شده یکی از بهترین سایت‌های پرواز برای رشته‌های پاراگلایدر و موتورگلایدر است.

وی افزود: به ابتکار سپاه پاسداران قم مسیر تردد و همچنین محل پرواز ورزشکاران در این منطقه ایمن سازی شده است.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: محدودیت‌های زیست محیطی و همچنین نزدیکی به پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از جمله عوامل محدودکننده فعالیت ورزشکاران در این سایت پروازی بود که این موانع با هماهنگی‌های بعمل آمده توسط فرمانده سپاه استان و مرکز تربیت بدنی سپاه حل شد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان نیز در بازدید از سایت پروازی شهید بابایی گفت: سبزپوشان سپاه همواره در خدمت مردم هستند و هرجا که نیازی احساس شود از جمله در ماموریت‌های محرومیت زدایی، جنگ نرم و سخت، مواقع بحرانی، حمایت از ورزش‌های همگانی و قهرمانی و... در کنار مردم بوده و هستند. 

گفتنی است حدود دویست و پنجاه ورزشکار خانم و آقا در قم دوره‌های آموزشی پاراگلایدر و موتورگلایدر را گذرانده اند و بیش از صد نفر نیز در در ایام مختلف در سایت‌های پروازی کشور از جمله سایت پروازی شهید بابایی پرواز می‌کنند.

برچسب ها: سایت پروازی ، سپاه قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار