امام جمعه ارومیه گفت: شهادت مهمان عزیزمان برای ایرانیان بسیار سخت است و خون‌خواهی بزرگی در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی اقامه شد با اشاره به ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس در ایران اظهار کرد: نقض حریم جمهوری اسلامی و شهادت مهمان عزیزمان برای ایرانیان بسیار سخت است و  خون‌خواهی بزرگی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ادامه داد: این اقدام تروریستی نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی است و با وجود آنکه غرب و در راس آن آمریکا با تمام قدرت از اسرائل حمایت می‌کند مجازاتی سخت در انتظار این رژیم تروریستی است.


خطیب جمعه ارومیه سپس به حمایت جدی مقام معظم رهبری از رئیس جمهور منتخب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اشاره و بر لزوم حمایت جدی از دولت چهاردهم و پرهیز از تضعیف رئیس جمهور منتخب تاکید کرد.

امام جمعه ارومیه با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مردم را پیروز انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: باید کسانی که کاندیدای آنها در انتخابات رای نیاورد نا اُمید نباشند و احساس شکست نکنند و  کسانی که کاندیدای آنها در انتخابات رای آورد مغرور نشوند و باید رئیس جمهور محترم را در اداره امور کشور یاری کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.