نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مشارکت گسترده در انتخابات ضامن پیشرفت کشور و تقویت امنیت ملی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه بر حماسه سازی دوباره مردم ایران در انتخابات و مشارکت در پیشرفت کشور و امنیت ملی با انتخاب صحیح تاکید کرد و گفت: بعد از انتخابات و مشخص شدن رییس جمهور، باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود و با همکاری همدیگر برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه  در این انتخابات  ملت ایران دوباره حماسه آفرینی می کنند و مشارکت حداکثری و در میدان بودن خود را به خوبی نشان می دهند.تصریح کرد: باید با بهترین انتخاب در پیشرفت کشور و امنیت ملی سهیم باشیم.

خطیب جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: همه کاندیدا‌ها اعلام کرده‌اند که خط رهبری را قبول دارند لذا نباید از خط رهبری خارج شوند و از راهبرد دین و شریعت و احکام دین تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه هر کسی در انتخابات شرکت نکند در مقابل شهدا مسوول است، اظهار کرد: اگر به مملکت و ملت به خاطر حضور کمرنگ افراد در آینده آسیب و صدمه ای وارد شود و دشمنان به مملکت طمع کنند، همه افرادی که مشارکت نداشته اند، مسوول خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح ادامه داد: باید بهترین شخصی را که در نظر می گیرید انتخاب کنید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به برخی مطالبات مردم از مدیریت شهری گفت: مردم از مسئولان و مدیریت شهر ارومیه در مورد ترافیک و وضعیت بد آسفالت معابر مطالبه دارند نیاز است مسئولان در این خصوص هرچه در توان دارند بابرنامه ریزی برای رفع مطالبات مردم و شهروندان تلاش کنند.

امام جمعه ارومیه از دیدگاه اسلامی اهمیت خانواده و تکریم سالخوردگان را تشریح کرد و افزود: در دین اسلام خانواده نهاد و اجتماع مهم است و دشمن در تلاش است با هر نقشه‌ای این نهاد را تخریب کند و از بین ببرد بنابراین باید با تمام توان از نهاد خانواده مراقبت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.