جدول مدالی بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را در زیر می‌بینید.

 هفتمین روز از سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز آغاز شد؛ روزی که نسبت به سایر روزهای دیگر المپیک شلوغ‌تر و پرمدال‌تر است.

مسابقات روز هفتم از ساعت ۱۰ روز جمعه دوازدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ دنبال  شد و در مجموع روز هفتم مسابقات، در بخش‌های شیرجه (۱)، شنا (۳)، تیراندازی (۱)، دوومیدانی (۱)، بدمینتون (۱)، دوچرخه‌سواری (۲)، پرش از روی مانع با اسب (۱)، شمشیربازی (۱)، ژیمناستیک (۲)، جودو (۲)، روئینگ (۴)، قایقرانی بادبانی (۲)، تنیس (۱) و تیراندازی (۱) مدال توزیع خواهد شد و در مجموع ۱۱۷ مسابقه برگزار خواهد شد.

جدول مدالی زنده بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعت ۱۵:۳۰/ چین با کسب ۱۲ مدال طلا، ۷ نقره و ۷ برنز همچنان صدر جدول مدالی را به خود اختصاص داده است. آمریکا با ۹ طلا، ۱۶ نقره و ۱۳ برنز جایگاه دومی را از میزبان گرفت و فرانسه میزبان با ۸ طلا، ۱۱ نقره و ۸ برنز به رده سوم رفت.

جدول مدالی زنده بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعت ۱۵:۳۰

۱ ماه پیش
جدول مدالی زنده بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تا ساعت ۱۴:۰۰/ چین با کسب ۱۲ مدال طلا، ۷ نقره و ۷ برنز همچنان صدر جدول مدالی را به خود اختصاص داده است. آمریکا با ۹ طلا، ۱۶ نقره و ۱۳ برنز جایگاه دومی را از میزبان گرفت و فرانسه میزبان با ۸ طلا، ۱۱ نقره و ۸ برنز به رده سوم رفت.اولین نشان طلای المپیک پاریس ۲۰۲۴ به چین، اولین مدال نقره به کره و اولین مدال برنز به قزاقستان رسید.

 

جدول مدالی زنده بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعت ۱۴:۰۰

 

۱ ماه پیش
جدول مدالی زنده بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تا ساعت ۱۰:۰۰/چین با کسب ۱۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۶ برنز همچنان صدر جدول مدالی را به خود اختصاص داده است. آمریکا با ۹ طلا، ۱۵ نقره و ۱۳ برنز جایگاه دومی را از میزبان گرفت و فرانسه میزبان با ۸ طلا، ۱۱ نقره و ۸ برنز به رده سوم رفت. کاروان ایران در المپیک پاریس ۴۰ نماینده در ۱۳ رشته ورزشی دارد. نمایندگان ایران تا روز ششم صاحب مدالی نشده‌اند. اولین نشان طلای المپیک پاریس ۲۰۲۴ به چین، اولین مدال نقره به کره و اولین مدال برنز به قزاقستان رسید.

 

جدول مدالی زنده المپیک پاریس در روز هفتم تا ساعت 10

 

۱ ماه پیش

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از شش مرداد به طور رسمی آغاز شده است و تا ۲۱ مرداد ادامه دارد.

در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، آمریکا با ۳۹ طلا، چین با ۳۸ طلا و ژاپن با ۲۷ طلا اول تا سوم شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
فکر کنم این دوره بدترین دوره برا المپیک ایران بعد از انقلاب بشه
آخرین اخبار