علی اکبر غریب شاهی گفت: رقابت سخت و سنگینی بود. استرس هم داشتم که در این رقابت مدال طلای پارالمپیک را از دست بدهم، اما خدا را شکر موفق شدم.

علی اکبر غریب شاهی بعد از کسب مدال طلای وزن ۱۰۷- کیلوگرم پاراوزنه برداری بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: رقابت سخت و سنگینی بود. استرس هم داشتم که در این رقابت مدال طلای پارالمپیک را از دست بدهم، اما خدا را شکر با کمک مربیان و وزنه‌های خوبی که انتخاب شد، توانستم به مدال طلا برسم و آن را به مردم شریف ایران تقدیم کنم. 

وی ادامه داد: رکورد بازی‌های پاراآسیایی و جهان در اختیار من بود، اما رکورد پارالمپیک دست من نبود و خوشحالم که توانستم این رکورد را هم بزنم. وزنه بردار مغولستانی هم وزنه‌های خوبی زد و در حرکت آخر وزنه‌ای انتخاب کرد که من هم نتوانم رکورد جهان را جابجا کنم. با این حال مسابقه صبح برایم سخت بود و خدا را شکر که طلایی شدم. 

وزنه بردار طلایی ایران در پارالمپیک پاریس در خصوص حرکت آخر و مهار وزنه ۲۶۱ کیلوگرم که خطا اعلام شد، گفت: انتظار داشتم که بتوانم این وزنه را بزنم، چون رکورد ارزشمندی برایم بود. انشالله در مسابقات بعدی بتوانم آن را مهار کنم. 

غریب شاهی در خصوص احساس خود بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک عنوان کرد: باور کنید سال‌های زیادی اذیت شدم و حتی بار‌ها از تیم ملی خط خوردم و در پارالمپیک توکیو هم نبودم، اما ایستادم و جنگیدم تا به هدفم که کسب طلای پارالمپیک بود، برسم. 

وی در پایان افزود: از مربیان تیم ملی، خانواده ام و دوستانم که خیلی به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. انشالله اگر بتوانم به این راه ادامه می‌دهم و بازهم برای کشورم افتخارآفرینی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار