دختر کماندار ایران بعد از حذف از رقابت‌های المپیک گفت: من انتظار بیشتری از خودم داشتم و می‌توانستم حریف ترکیه‌ای را شکست دهم.

مبینا فلاح  دختر کماندار ایران در المپیک که با شکست حریف ویتنامی در مرحله حذفی، اولین برد تیر و‌کمان ایران در المپیک را رقم زد، اظهار کرد: از عملکردم راضی نیستم. در دیدار با حریف ویتنامی، پا به پای هم پیش رفتیم و در نهایت فکر می‌کنم با دعای خیر مردم، توانستم این حریف را شکست دهم. در مقابل حریف ترکیه‌ای هم به اشتباه خودم باختم. درست است که حریفم در رده پنج دنیا قرار دارد، اما پیروزی بر او را در خودم می‌دیدم. ابتدای بازی هم اشتباه کردم. فکر می‌کردم مساوی شده‌ام، اما امتیاز را که روی تابلو دیدم، متوجه شدم که اشتباه کرده‌ام و خیلی بهم ریختم و نتوانستم خودم را جمع و جور کنم.  

او  ادامه داد: گفته بودم می‌خواهم در المپیک تاریخ‌ساز شوم، اما یک برد برای من تاریخ سازی نیست. من می‌خواستم حداقل به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کنم. فکر‌می‌کنم خیلی زود حذف شدم.  

فلاح گفت: من برای مسابقه در هر شرایطی خودم را آماده کرده بودم، اما این چند روز هوا خیلی گرم بود. نمی‌گویم به خاطر این نتیجه نگرفتم. منظورم این است که این رشته سختی‌های زیادی دارد و بعد از تحمل این سختی‌ها، باید نتیجه بهتری بگیرم تا راضی باشم.  

 فلاح نقش مربی کره‌ای را مثبت دانست و درباره تمریناتش گفت: من ۲ سال است که با این مربی کار می‌کنم. مرتب در اردو بوده‌ایم، اما کار ویژه برای المپیک را در یک ماه گذشته انجام داده‌ایم. چون دیر سهمیه گرفتم و‌حضورم در المپیک قطعی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار