مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از انجام ۱۴۸ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

علی عبداللهی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۸ بازدید از ۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری توسط کمیته نظارت بر مجتمع ها، کارشناسان تعیین شده، ادارات راهداری شهرستان‌ها و ارگان‌های ذیربط در این استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای و نزدیک شدن به اربعین حسینی، نظارت ویژه‌ای در قالب بازدید‌های متعدد برعملکرد مجتمع‌ها می‌شود، اظهار داشت: در این بازدید‌ها وضعیت نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، فروشگاه، رستوران، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع عای خدماتی رفاهی بین راهی و رعایت کامل بهداشتی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه این بازدید‌ها به طور مستمر انجام می‌شود، افزود: در حاشیه این بازدید‌ها مسافران و رانندگان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار