مدیرکل راهداری استان کرمان گفت: در حال حاضر ۴۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در حال حاضر ۴۸باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای می‌باشند و ۳۸ مجتمع دیگر تیز در حال ساخت است.

 علی عبداللهی با اشاره به اینکه احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از جمله اقداماتی است که برای ارتقای ایمنی جاده‌های استان کرمان در حال انجام است، گفت: در حال حاضر ۴۸باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای است و ۳۸ مجتمع دیگر تیز در حال ساخت است.

وی اظهار کرد: با توجه به ایام اربعین حسینی (ع) کمیته‌های ویزه نظارت از سوی ادارات‎ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه تشکیل و سیر مراحل مربوط به بازدید از مجتمع‌های مذکور و نظارت بر عملکرد سرمایه گذاران این مجتمع‌ها در حال انجام است.

عبداللهی افزود: طی سه ماهه نخست امسال تعداد ۲۰ فقره موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی با کمک اداره بازرگانی و سرمایه گذاری صادر و تعداد موافقت اصولی‌های صادره در کل استان به ۱۸۸ فقره رسیده است که در این خصوص ۱۰۲ مجتمع دیگر در حال استعلام هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار