نمایشگاه کتاب شهرکرد با عرضه بیش از چهار هزار عنوان کتاب در فرهنگسرای این شهر تا ۲۰ مردادماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

 مهدی طهماسبی رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب شهرکرد با عرضه بیش از چهار هزار عنوان کتاب در فرهنگسرای این شهر تا ۲۰ مردادماه پذیرای علاقه‌مندان است، گفت: این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با همراهی دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد فرصت مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهرکرد برپا شده است و کتاب‌هایی را با عناوین مختلف به مخاطبان ارائه می‌کند.

طهماسبی افزود: بخش خصوصی برپاکننده نمایشگاه کتاب شهرکرد، حدود ۳۰۰ هزار جلد کتاب را در موضوعات دینی و مذهبی، تاریخ و ادبیات، کودک و نوجوان، دفاع مقدس، رمان، روانشناسی و دیگر موضوعات پرمخاطب در معرض دید عموم قرار داده است.

وی با بیان اینکه مراجعه‌کنندگان نمایشگاه کتاب شهرکرد می‌توانند از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی خرید کتاب نیز بهره‌مند شوند، یادآور شد: این نمایشگاه تا ۲۰ مرداد همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ در فرهنگسرای شهرکرد پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار