احداث و آماده‌سازی پارک‌های محله ۳۷ و محله ۳۵ منظریه با ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان اعتبار در دست اقدام است.

تورج فروزنده مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در منظریه در حاشیه بازدید شهردار شهرکرد از پروژه‌های منظریه گفت: پروژه‌های مختلفی در محلات منظریه در حال اجراست که ۵ پروژه در حال حاضر در دست اقدام است.

وی افزود: پروژه احداث و مرمت بخشی از جداول و دفع آب‌های سطحی محله ۳۸ منظریه با ۲ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان به مدت ۳ ماه اجرا می‌شود و در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فروزنده اضافه کرد: پروژه فوریت‌های عمرانی محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ منظریه نیز با ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی آن ۷۰ درصد برآورد شده و مدت زمان قرارداد این پروژه نیز ۳ ماه می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین پروژه پیاده‌روسازی و مناسب سازی محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷، ۳۸ منظریه با ۴ میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان اعتبار در دست اجراست و مدت زمان قرارداد این پروژه ۶ ماه است که تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد رسیده است.

مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد در منظریه گفت: در راستای احداث و آماده‌سازی بخشی از پارک محله ۳۷ منظریه- چهار راه ایرانسل) پارک ایران یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان اعتبار برآورد شده است.

فروزنده اظهار کرد: ۴ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان اعتبار نیز برای احداث و آماده سازی بخشی از پارک محله ۳۵ منظریه برآورد شده است.

برچسب ها: احداث پارک ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.