شهردار شهرکرد گفت: پارک تهلیجان شمالی یک ظرفیتی است که می‌توان به عنوان یک پاتوق گردشگری از آن استفاده کرد.

محمدحسین واحدیان در جلسه با مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توجه به پارک تهلیجان شمالی اظهار کرد: این پارک حدفاصل بلوار طالقانی تا کوی فرهنگیان و بلوار کاشانی تا مسیر جاده سلامت یک ظرفیتی است که می‌توان به عنوان یک پاتوق گردشگری در فاز‌های مختلف از آن استفاده کرد.

شهردار شهرکرد افزود: مسیر جاده سلامت که در راستای توجه به سلامت شهروندان احداث شده است شهروندان را جذب کرده است، اما نیاز است که کاربری‌های در این مسیر ایجاد شود تا حضور مردم پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: در پارک تهلیجان شمالی پوشش گیاهی خوبی وجود دارد، اما نما و چهره بصری آن باید اصلاح شود که این امر نیاز به همکاری بین دو دستگاه دارد.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: با توجه به اینکه اراضی پارک تهلیجان شمالی در محدوده اراضی منابع طبیعی می‌باشد بنابراین لازم است که اقدامات لازم از سوی این سازمان انجام شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری برای ایجاد پویایی و نشاط در شهر ضروری است و باید پاتوق‌هایی برای اوقات فراغت شهروندان ایجاد شود چراکه همین امر علاوه‌بر ایجاد نشاط بین شهروندان موجب جذب گردشگر در شهر خواهد شد.

شهردار شهرکرد اظهار کرد: در صورت همکاری منابع طبیعی، شهرداری آمادگی دارد تا طراحی برای این پارک انجام و در صورت نیاز اصلاح شود تا طرحی در خور و شأن مردم طراحی و از محل اعتبارات امسال این طرح اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار