آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت مجاهدان جبهۀ مقاومت  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ * الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت برادر مجاهد، جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی دیگر از فرماندهان و مجاهدان جبهۀ مقاومت در لبنان و عراق موجب تأسف و تأثر گردید.

مقاومت مردم مسلمان منطقه و حرکت مجاهدانۀ آنان در مقابل متجاوزان و اشغالگران، آن چنان دشمن صهیونیست را مستأصل کرده که آبروی دروغین خود را بر باد داده و با زیر پا گذاشتن همۀ اصول انسانی و قوانین بین المللی و بشردوستانه، از یک سو با بمباران و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه و زنان و کودکان مظلوم سعی در پوشاندن ضعف خود دارد و از سویی دیگر با ترور رهبران مقاومت به خیال خام خویش تلاش دارد تا جبهۀ مقاومت را تضعیف نماید.

ولی همان طور که خداوند سبحان می‌فرماید: مؤمنان به إحدی الحسنیین می‌رسند، یا شیرینی پیروزی را می‌چشند و یا به سعادت شهادت نائل می‌شوند که هر دو سراسر نیکویی و خیر است؛ اما آنچه در کمین ظالمان است، شکست و عذاب الهی است که به دست امت اسلامی بر سر آنان خواهد آمد، إن شاءالله.

البته لازم است نیرو‌های نظامی و امنیتی مقتدر ایران در دفاع از خون به ناحق ریخته شده میهمان ایران اسلامی، دشمن کینه جوی را به اشد مجازات برسانند.

اینجانب علو درجات این شهیدان و صبر و اجر بازماندگان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و عزت و شوکت امت اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم. والسلام علیکم و رحمة الله
قم ـ ناصر مکارم شیرازی
۱۰/۵/۱۴۰۳

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار