جامعة المصطفی (ص) العالمیه در بیانیه‌ای جنایت رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنش حماس را محکوم کرده و این اقدام را نشان دهنده ابعاد تازه شرارت ورزی این رژیم دانست.

جامعةالمصطفی العالمیه طی بیانیه‌ای جنایت رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنش حماس را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

رژیم پلید و روسیاه صهیونیستی در جدیدترین اقدام جنایتکارانه خود با ترور دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، ابعاد تازه‌ای از شرارت خود را در معرض نمایش گذاشت.

تردیدی نیست که این اقدام رذیلانه با اطلاع و هماهنگی حامیان این رژیم منحوس که شریک جرم همه جنایت‌های آن هستند صورت گرفته است. چهره کریه و تروریستی این غده سرطانی و پشتیبانان آن، امروز بیش از همیشه نزد جهانیان آشکار شده است.

بی‌شک شهادت این فرزند رشید مقاومت اسلامی فلسطین بی پاسخ نخواهد ماند و بر اساس سنت الهی، به اتحاد هرچه بیشتر صفوف مقاومت در سراسر جهان منجر خواهد شد.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت کوردلانه و عرض تسلیت به رهبر حکیم انقلاب اسلامی و همه مجاهدان راه خدا و ابراز همبستگی با مقاومت اسلامی و ملت مظلوم فلسطین، اعلام می‌نماید خون این شهید به اذن الهی موجب تسریع در رسیدن به آرمان رهایی قدس شریف و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد شد. از مسئولان عزیز نظام اسلامی و از همه اعضای خانواده بزرگ مقاومت تقاضا داریم که انتقام این خون پاک و خون‌های به ناحق ریخته کودکان و زنان بی گناه فلسطین را با پاسخی پشیمان کننده، از رژیم وحشی صهیونیستی بگیرند.

ان الله عزیز ذوانتقام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار