کشتی گیران آزادکار قمی به مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور اعزام شدند.

سرپرست هیات کشتی استان قم روز سه شنبه در حاشیه اعزام این تیم گفت: تیم قم در مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای کشور با تیم‌های اصفهان، بوشهر و البرز هم گروه است و چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در کرج با حریفان خود روبرو می‌شود.

علی عبدی با اشاره اسامی نفرات اعزامی تیم قم ابراز کرد: در وزن ۴۵ کیلوگرم آریا ولی نیا مقدم، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرعلی حمیدزاده، در وزن ۵۱ کیلوگرم علی اصغر گوهری، در وزن ۵۵ کیلوگرم ابوالفضل والیجردی و در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی جوانبخت در تیم قم حضور دارند.

او ادامه داد: همچنین در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد رستمی، در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدمهدی حضرت عینی، در وزن ۸۰ کیلوگرم پوریا یاری، در وزن ۹۲ کیلوگرم پرهام مهرجردی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین فرقانی دیگر نفرات ترکیب قم را تشکیل می‌دهند.

او افزود: نفرات ذخیره تیم قم نیز شامل متین شاقی، محمدیاسین نجفی، محمد بیکدلی، محمدمهدی بیگدلو، یاسین بهرامی و طا‌ها لکی هستند.

عبدی بیان کرد: مربیان تیم قم در این مسابقات نیز جواد عباسی و محمود خانی پور می‌باشند و سرپرست تیم اعزامی نیز بهروز رستمی است ضمن این حمیدرضا جعفریانی و شهاب رشیدی داوران اعزامی قم در مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار