معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۲ شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار با قدرت‌نمایی منجر به قطع عضو شهروندی شده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی با بیان اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران عملیات این پلیس افزود: ۲ شرور دستگیر شده که با نزاع و درگیری و قدرت نمایی با قمه موجب قطع عضو شهروندی شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محله یافت آباد تهران دستگیر شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه دستگیری این ۲ شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد؛ گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه به هیچ عنوان اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار