استاندار ایلام با بیان اینکه پل پدافندی کنجان‌چم مسیر ایلام- مهران هفته آینده زیر بار ترافیک می‌رود، گفت: زیرساخت‌های اربعین استان برای تسهیل در تردد زوار آماده است.

حسن بهرام‌نیا روز سه شنبه در جریان بازدید از زیرساخت‌های اربعین حسینی در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: این پل در راستای تکمیل زیرساخت‌های استان و چهارخطه کردن مسیر ایلام - مهران در کمتر از چهار ماه و با اعتبار ۲۲۰میلیارد ریال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این پل تا هفته آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت، افزود: این پل پدافندی از نواقص محور چهارخطه ایلام - مهران در کیلومتر ۵۶ بود که با توان خوب پیمانکار و همت اداره کل راهداری استان به سرانجام رسید و در اربعین مورد استفاده مردم استان و زائران قرار خواهد گرفت.

استاندار ایلام در ادامه از موکب سه‌راهی صالح‌آباد و حسینیه آیت‌الله حیدری روستای گُلان مهران نیز بازدید و بر تامین تجهیزات مورد نیاز مسجد سه‌راهی صالح‌آباد تأکید کرد.

بهرام‌نیا همچنین از مجتمع رفاهی - بهداشتی سه‌راهی جندالله در محور ایلام - مهران بازدید کرد و گفت: تجهیزات این مجتمع و محوطه این مجتمع برای حضور زوار و ارائه خدمات مطلوب به آنان در اسرع وقت تکمیل شود.

وی همچنین از تقاطع غیرهمسطح ماربره در محور ایلام - مهران نیز بازدید کرد.

به گفته " فرشاد دوستی" مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، این پروژه در مسیر ایلام به مهران تا ۱۵ مردادماه سال جاری زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، رزمایش اربعین در مرز مهران با حضور رؤسای کمیته‌های ۱۸گانه ستاد اربعین حسینی استان ایلام به منظور آمادگی هر چه بیشتر این کمیته‌ها برای خدمات‌دهی مستمر به زوار برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.