استاندار لرستان گفت: افزایش و نهادینه کردن فرهنگ کار برای رفع بیکاری در بین جوانان لرستان ضروری است.

ابوطالب شفقت در جلسه با کارکنان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار کرد: بخش مهمی از بیکاری استان به دلیل مشکلات فرهنگی در اشتغال است و باید در این راه بیشتر فعالیت شود.

وی افزود: جوانان ما برای ایجاد اشتغال باید مسیرهای متعددی را در پیش گرفته تا به هدف اصلی برسند و ایجاد مشاغل خرد و خود اشتغالی یکی از مسیرهای مهم اشتغال است که با استفاده از ظرفیت هایی مانند سازمان فنی و حرفه ای و تغییر نگاه و باور جوانان محقق خواهد شد.

شفقت اضافه کرد: رویکرد و فرهنگ کارکردن را باید ارتقا دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه اقتصاد مهم ترین مسئله کشور است، ادامه داد: این جلسه برای تشکر از کارکنان حوزه اقتصادی استانداری لرستان و همچنین ممارست و پیگیری بیش تر همکاران این حوزه در اجرای وظایفشان برگزار شد.

استاندار لرستان افزود: در این نشست کارشناسان حوزه اقتصادی نقطه نظرات خود را در مورد معضل بیکاری عنوان کردند و تصمیم گرفته شد که هر کارشناس برنامه های خود را با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی مربوطه ارائه دهد.

شفقت ابراز کرد: در این نشست همچنین بر حضور فعال بخش خصوصی در کنار دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد اشتغال بیش تر و ارتقای فرهنگ کار و اشتغال در بین جوانان تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.