نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اتهام پراکنی و یاوه گویی علیه ایران و حزب الله مدعی شد که حزب الله با حمایت ایران به جولان حمله کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی ضمن اتهام پراکنی و یاوه گویی علیه ایران و حزب الله مدعی شد که حزب الله آخرین حمله خود را به بلندی‌های جولان «با حمایت ایران» انجام داده است.

نتانیاهو با تکرار اینکه اسرائیل به شیوه‌ای «قوی» پاسخ خواهد داد، نوشت: «این یک فاجعه وحشتناک است. ما نیز مانند همه شهروندان اسرائیل، از این قتل عام وحشتناک تا حد زیادی شوکه شدیم.»
در حمله موشکی روز شنبه به مجدل الشمس در بلندی‌های جولان ۱۲ صهیونیست کشته شدند. در حالی که حزب‌الله دخالت در آن را رد می‌کند، مقامات اسرائیلی این گروه را مقصر می‌دانند و قول تلافی می‌دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای انجام هرگونه حمله موشکی به منطقه مجدل الشمس در بلندی‌های اشغالی جولان و کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها را «قاطعانه» رد کرد و گفت که این حادثه به دلیل نقص گنبد آهنین رخ داده است. عبدالله بو حبیب، وزیر امور خارجه لبنان خواستار تحقیقات بین المللی در مورد این حمله شد، زیرا هنوز مشخص نیست که چه کسی مسئول این حمله بوده است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار