گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه، نمی‌تواند در برخی ویژگی‌ها با دیگر گوشی‌های تاشو پرچمدار رقابت کند.

هواوی امروز رسماً تاریخ معرفی گوشی تاشوی جدید خود با نام نوا فلیپ را تأیید کرد. اگرچه این شرکت هنوز مشخصات این گوشی را فاش نکرده و فقط با انتشار چند عکس و یک ویدیو طراحی ظاهری آن را نشان داده، منبعی موثق مشخصات احتمالی این گوشی را لو داده است.

صفحه رسمی هواوی در شبکه اجتماعی ویبو با انتشار ویدیویی ظاهر نوا فلیپ را نشان داد. این گوشی رسماً ۱۶ مردادماه معرفی می‌شود و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد داشت. بااین‌حال، شاید قیمت مقرون‌به‌صرفه این گوشی در مقایسه با قابلیت‌های سایر گوشی‌های تاشو، به ضرر این محصول تمام شود.

به گزارش «گیزموچاینا»، منبعی موثق به نام «دیجیتال چت استیشن» می‌گوید کیفیت بدنه نوا فلیپ چندان خوب نیست و احتمالاً در مقایسه با دیگر تاشو‌های درجه‌یک، از مواد ارزان‌تری استفاده می‌کند. البته این امر می‌تواند قیمت تمام‌شده این گوشی را کاهش دهد؛ بنابراین قیمت نوا فلیپ احتمالاً ۵۰۰۰ یوان (تقریباً ۶۹۰ دلار) خواهد بود.

علاوه‌براین، ظاهراً نوا فلیپ از یک تراشه کایرین ۵G تغذیه می‌کند، اگرچه مدل دقیق آن ناشناخته است. گفته می‌شود سرعت شارژ این دستگاه ۶۶ وات خواهد بود که بسیار سریع‌تر از سرعت شارژ ۲۵ واتی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ است. بااین‌حال، درحال‌حاضر هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نشده است.

مشخصات احتمالی دوربین و صفحه‌نمایش نوا فلیپ هواوی 

به نظر می‌رسد سیستم دوربین نوا فلیپ شامل دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که احتمالاً یک سنسور ثانویه برای عکس‌های دارای عمق یا فوق‌عریض همراه آن خواهد بود.

گفته‌ها درمورد صفحه‌نمایش این گوشی حاکی از آن است که نمایشگر اصلی بزرگ‌تر از ۶.۹ اینچ است. صفحه‌نمایش بیرونی و ۲.۱ اینچی آن طبق رندر‌های رسمی، نسبتاً کوچک است. هنوز جزئیاتی از رزولوشن و نرخ تازه‌سازی آن وجود ندارد، اما این مشخصات مطابق چیزی است که در گوشی‌های تاشوی میان‌رده انتظار می‌رود.

اگرچه نوا فلیپ ممکن است مشخصات درجه‌یک یا متریال ساخت ممتاز گوشی تاشوی پرچم‌دار را نداشته باشد، با قیمت احتمالاً مقرون‌به‌صرفه‌اش، می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های تاشو باشد. هواوی قصد دارد ۶ آگوست (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) رسماً این گوشی را معرفی می‌کند.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار