خرید ارز اربعین از «بله» از امروز امکان‌پذیر است و هر زائر امکان خرید حداکثر مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق را دارد.

امکان خرید ارز اربعین یکی از خدمات مهم اربعینی است که در پیام رسان بله فراهم شده است. سال ۱۴۰۲ نیمی از زائران اربعین ارز خود را از بله خریدند. هر زائر امکان خرید حداکثر مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق از بله را دارد.

شرایط خرید ارز اربعین ۱۴۰۳ در پیام‌رسان بله

فروش ارز به زائران بالای پنج سال با ارائهٔ اصل کارت ملی و گذرنامه یا «برگه تردد اربعین» معتبر زائر امکان‌پذیر است. در خصوص زائران بین ۵ تا ۱۵ سال باید اصل شناسنامه به جای کارت ملی توسط سرپرست خانواده ارائه گردد.

 سرپرستان خانوار می‌توانند ارز اربعین خانوادهٔ خود را در بله خریداری کنند و به‌منظور دریافت ارز اربعین اعضای خانواده با در دست داشتن کلیهٔ مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب بانک مراجعه کنند. حضور نداشتن سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع است و سرپرست خانوار می‌تواند با کارت بانکی خود ارز را برای اعضای خانواده خود دریافت کند.

امکان خرید ارز اربعین در پیام رسان بله از امروز ۷ مرداد ۲۴ ساعته در دسترس کاربران است. به دلیل تعطیلی بانک ها، دریافت آن از بانک از فردا ۸ مرداد امکان پذیر است.

این نکته نیز حائز اهمیت است که دریافت ارز اربعین تداخلی با سهمیه ارز مسافرتی سالانه افراد ندارد.
 
مراحل خرید ارز اربعین ۱۴۰۳ در پیام رسان بله

تمام مراحل خرید ارز اربعین در بله انجام می‌گیرد و زائران، بعد از ورود به صفحهٔ خدمات با انتخاب گزینهٔ ارز اربعین و انتخاب بانک مورد نظر (بانک ملی و پست بانک) می‌توانند با ثبت مشخصات فردی، تعداد ارز (حداکثر ۲۰۰ هزار دینار) و تعیین تاریخ و استان مورد نظر با پرداخت مبلغ نهایی، ارز خود را در شعبهٔ منتخب، دریافت کنند.

علاوه‌بر دریافت ارز اربعین، پیام رسان بله امسال با تماس تصویری با کیفیت، اعلام وضعیت و دستیار هوش مصنوعی در کنار زائران اربعین خواهد بود. این دستیار هوشمند در مسیر اربعین با زائرین همراه است و به سؤالات آنها در حوزهٔ اربعین پاسخ می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
من از صبح دارم نگاه میکنم هنوز گزینه به عنوان ارز اربعین وجود نداره از الان مشخص که بی برنامه ریزی شدیدی در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
هنوز بازنشده متاسفانه